Bardzo dziekuję.o taka odpowiedz mi chodziło.a powiedz mi czy taki magiel 1k0......m może byc.pomożesz co do kabelkomani?
Asystent parkowania... próbował ktoś w OIIFL?
Zwiń
X
-
Czy widział ktoś gdzieś wiarygodną rozpiskę pinów 16pinowego gniazda lub wtyczki w module pdc? Te które znalazłem zakładają tylko 8 aktywnych żył (+, -, dwie na buzzer, dwie na CAN i chyba dwie na niedotyczący mnie włącznik przednich czujników(?)).
Zakładam ori pdc (na razie tylko tył) do O2 toura. Kupiłem moduł 5J0919475A, sensory 7H0919275C i wiązkę to spinającą. Radio mam swing 1Z0035161G z obsługą wiazualizacji czujników. Gateway i moduł CE na pewno pdc i wizualizacje pociągnią. Ale czy nie powinno być żył pomiędzy radiem a modułem pdc właśnie do wizualizacji, czy to wszystko komunikuje się wyłącznie po CANL i H i pozostaje kwestia kodowania i adaptacji po montażu? Moje wątpliwości wzięły się stąd, że dla ułatwienia na szrocie kupiłem idealnie pasującą 16pimową wtyczkę z obciętymi kablami, których jest 12. Ale ta wtyczka o numerze 4A0971883A ma według opisów znalezionych w necie więcej zastosowań, niż tylko do pdc i jeśli dokładnie te same kształty wtyczek na aucie się rzeczywiście powtarzają, to już całkiem zgłupiałem.http://www.briskoda.net/forums/topic...an-gateway-to/Kiedy kobieta gada najmniej? W lutym.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez militarCzy widział ktoś gdzieś wiarygodną rozpiskę pinów 16pinowego gniazda lub wtyczki w module pdc? Te które znalazłem zakładają tylko 8 aktywnych żył (+, -, dwie na buzzer, dwie na CAN i chyba dwie na niedotyczący mnie włącznik przednich czujników(?)).
Zakładam ori pdc (na razie tylko tył) do O2 toura. Kupiłem moduł 5J0919475A, sensory 7H0919275C i wiązkę to spinającą. Radio mam swing 1Z0035161G z obsługą wiazualizacji czujników. Gateway i moduł CE na pewno pdc i wizualizacje pociągnią. Ale czy nie powinno być żył pomiędzy radiem a modułem pdc właśnie do wizualizacji, czy to wszystko komunikuje się wyłącznie po CANL i H i pozostaje kwestia kodowania i adaptacji po montażu? Moje wątpliwości wzięły się stąd, że dla ułatwienia na szrocie kupiłem idealnie pasującą 16pimową wtyczkę z obciętymi kablami, których jest 12. Ale ta wtyczka o numerze 4A0971883A ma według opisów znalezionych w necie więcej zastosowań, niż tylko do pdc i jeśli dokładnie te same kształty wtyczek na aucie się rzeczywiście powtarzają, to już całkiem zgłupiałem.http://www.briskoda.net/forums/topic...an-gateway-to/
Komentarz
-
-
Cześć,
ufff, wreszcie dotarłem do końca topicu, mózgownica zlasowana.
Generalnie o świcie chcę uderzyć z vcds'em w tym temacie i wstępnie ocenić ile uda się zdziałać.
1. Wiem, że mam sterownik pompy 1K0 907 379 BE, pytanie gdzie znajdę wersję samej pompy (vcds, czy szukać w czeluściach komory silnika)?
2. Czy wersja zegarów mocno ogranicza funkcje? Mam 1Z0 920 843 K z MAXI. Ewentualnie czy ASO może zrobić update?
Komentarz
-
-
Witam,
Panowie mam PLA 1,5. Korzystając z wolnej soboty postanowiłem założyć dodatkowe dwa czujniki na tylny zderzak i przełożyć sterownik na 3AA919475L.
I tu pojawił się problem. Sterownik sypie błędem:
1079830 - napięcie zasilania czujników sygnalizacji przy parkowaniu
B107A 16 [009] - napięcie za niskie
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 10
Przebieg: 82753 km
Data: 2017.14.04
Czas: 03:22:32
Żaden z czujników PDC nie działa. Nadmieniam, że jeszcze nie wymieniłem czujników ABS bo czekam na dostawę, ale wydaje mi się, że one są raczej potrzebne do uruchomienia asystenta. Bez nich sterownik chyba powinien działać jako PDC.
Zastanawia mnie dlaczego to napięcie jest za niskie - z pewnością nie chodzi tu o aku.
Zasilanie do dodatkowych czujników wpinałem tuż przy wtyczkach.
Po przełożeniu na sterownik od PLA 1,5 wszystko jest ok.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Duracell_1Witam , mam pytanie w sprawie Asystent parkowania . Czy octavia musi posiadać MAXI DOT-aby działał asystent. Ponieważ ma octavie FL która jest z 11.2010 , spełnia podstawowe wymagania jak maglownica oraz pompa ABS ale nie mam Maxi tylko podstawową wersje wyświetlania.
Ja mam taki 1Z0 920 843 S - ma pełne wskazania PLA 2.0 (przekręcanie samochodzika w poziom) oraz menu po polsku
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rrafalbossNa allegro jest tylko jeden
Spiesz sie :-)
700zl moim zdaniem tanio
http://allegro.pl/licznik-zegar-octa...254280648.html
Do tego dodaj ok 200 PLN za kodowanie immo i zmianę przebiegu.
Mi się trafił "S" za 250PLN z pęknięta szybką. Szybkę wymieniłem ze starego i jest ok.
Jak jesteś niecierpliwy i chcesz wydac taką kasę - to bierz :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowaltom99700 za używkę to przesada iprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Mam PLA 1,5 i wszystko jest ok.
Natomiast gdy zmieniam sterownik na PLA 2.0 i podpinam dodatkowe tylne dwa czujniki, moduł wywala błąd:
Adres 10: Asyst.park./kierow. Plik etykiet: 3AA-919-475.clb
Oznaczenie elementu: 3AA 919 475 L HW: 4H0 919 475 E
Komponent i/lub wersja: PARKHILFE PLA H06 0025
Kodowanie: 158001
Kod serwisu: WSC 73430 790 00999
Zbiór danych ASAM: EV_EPHVA2C000000000 002008 (VW46)
VCID: 448D3BF5CFEA7B38443
Znaleziono 1 błąd:
1079828 - napięcie zasilania czujników sygnalizacji przy parkowaniu
B107A 14 [009] - Przerwa w obwodzie lub zwarcie z masą
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 70
Przebieg: 83391 km
Data: 2017.14.21
Nadmieniam, że kable sprawdzone. Nie ma ani zwarcia, ani przerwy. Czujniki są ok.
Wszystko sprawdzone dwa razy - raz multimetrem, drugi raz podmiana tak aby na tych dodatkowych czujnikach i kablach działało PLA1,5 i wówczas wszystko jest OK, a na 2,0 dupa.
Czyżby uwalony sterownik?
Ręce mi opadają, wiele modów robiłem ale takich jaj jeszcze nie miałem.
Komentarz
-
Komentarz